Csillogó köszönések

Iskolát építünk, MOST!

Iskolát építünk!
2011. szeptemberben ebben az épületben kell 4 osztálynak megkezdeni a tanulást. Ennek megvalósításához támogatókat keresünk.
Kérlek terjesszétek, hogy aki szeretné a gyerekek tanulását támogatni, hagy tegye.
Köszönjük: Kékölgy Waldorf Iskola és Gimnázium.

2010. július 29., csütörtök

Hű! De régen írtam ide!

Persze a fő oka az volt, hogy egyszerűen nem volt gépem. Úgy kezdődött, hogy villámcsapás miatt az alaplapon kívül minden kártyát ki kellett cserélni a gépemben. Hiába van a szomszéd kertjében egy olyan magas antenna, amelyik 50 m-es körzetben véd a villámcsapás ellen, 10 km-en belüli becsapódáskor a bekapcsolt készülékeket megtalálhatja valamiféle villám(szikra, vagy mi a kutyafüle). Aztán a modem vacakolt, aztán újat vettünk, akor már újra a géppel volt gond, stb, stb nem részletezem, lényeg, hogy több mint egy hónapig nem volt gépem.
Ennek elkerülése végett vettem egy olyan elosztót, amelyik véd a túlfeszültségtől. Na hol vettem? Hát Li-vel kezdődik és dl-vel végződik. Itt kb félannyiba került, mint szaküzletben.
Íme:


Közben persze varrtam, először újabb szatyrokat (végre beindultam vele):

Ezeket a lányom tanítóinak:

Ezeket pedig a fiam tanítóinak:

Hogy ezek előtt, közben és utána mit varrtam, az külön postban.

Nincsenek megjegyzések: