Csillogó köszönések

Iskolát építünk, MOST!

Iskolát építünk!
2011. szeptemberben ebben az épületben kell 4 osztálynak megkezdeni a tanulást. Ennek megvalósításához támogatókat keresünk.
Kérlek terjesszétek, hogy aki szeretné a gyerekek tanulását támogatni, hagy tegye.
Köszönjük: Kékölgy Waldorf Iskola és Gimnázium.

2010. szeptember 27., hétfő

Volt egy UFO-m


2008 nyarán egy mesekönyvben láttam egy rajzot és az megjelent előttem színesben. Időhiány miatt nem szívesen varrok kézzel, de ezt nem lehet másként, mint applikálva. Borcsamamánál láttam előtte jojókból készített szőlőfűrtöt, ami szintén izgatott. Így hát nekiálltam tanulmányozni a szomszéd szőlőjét, a venyigét hogy az elágazásnál, a levelek, fürtök, indák hogyan "csatlakoznak". Megrajzoltam teljes nagyságban, kiszabtam papírból (fénymásoló papír csomagolásából). Közben procionnal festettem szőlőszínű molinót és esténként jojoztam. Egy korábbi festésemkor - egy még korábbi hátlapból levágott - maradék molino csíkokat cél nélkül beletettem a festékbe, hogy majd csak jó lesz valamire. Hát színben, szélességben és hosszában teljesen ki volt számolva. Illetve kb 5 cm-el kevesebb volt, ennyivel kellett az eredeti rajzon változtatni. A szőlőszemek kb 1,5 cm átmérőjűek. Készült, készülgetett, de most alig várom, hogy feltehessem a falra.

3 megjegyzés:

Leki-Rita írta...

Szuper!

Tiffanylda írta...

Nagyon szép lett, gratulálok!:) Innen az igazi "szőlő szakértelem"!?:))) Már értem!:))))

CsákniR írta...

:))