Csillogó köszönések

Iskolát építünk, MOST!

Iskolát építünk!
2011. szeptemberben ebben az épületben kell 4 osztálynak megkezdeni a tanulást. Ennek megvalósításához támogatókat keresünk.
Kérlek terjesszétek, hogy aki szeretné a gyerekek tanulását támogatni, hagy tegye.
Köszönjük: Kékölgy Waldorf Iskola és Gimnázium.

2009. július 8., szerda

A múlt héten

tűztem ezt a képet egy "lóbolondnak" a 11. szülinapjára. Párna.
Ez a tarisznya Anna napra készült:

Az ötletadó ez a tarisznya, sajna nem jegyeztem fel, hogy honnan való (ha jól emlékszem, akkor neki - mármint akiktől másoltam - is inspiráció volt).
Ezt pedig sveszter blogjáról másoltam, ez lett a befutó kissé átalakítva, hisz csak "előnézete" van.
Az anyjuk is kapott egy táskát, mert megérdemli.

(Vajon miért nem csinálja azt, amit kérek? "Az anyjuk..."-tól következő sorban akarom, ennek megfelelően "entereztem annyit, hogy úgy néz ki, hogy jó. Ennek ellenére mellé teszi. Így megbolondítja, hogy egy megjegyzésen belül balra tettem kicsi képet? Bocs, hogy itt kérdezem, de valahogy ide kivánkozik.)

Nincsenek megjegyzések: