Csillogó köszönések

Iskolát építünk, MOST!

Iskolát építünk!
2011. szeptemberben ebben az épületben kell 4 osztálynak megkezdeni a tanulást. Ennek megvalósításához támogatókat keresünk.
Kérlek terjesszétek, hogy aki szeretné a gyerekek tanulását támogatni, hagy tegye.
Köszönjük: Kékölgy Waldorf Iskola és Gimnázium.

2011. február 2., szerda

Díjat kaptam!

Az a megtiszteltetés ért, hogy Monica az alábbi díjjal jutalmazta eddigi ténykedésemet.
Itt is nagy köszönet érte!
"Kénytelen vagyok" legalább ilyen szinten továbbra is tevékenykedni. :))

Persze egy s mást be kell tartani. Az első hattal nem sok a gondom, de a hetedik?

Íme a szabályok:
1. Köszönd meg akitől kaptad.
2. Tedd ki a logót a blogra.
3. Linkeld be akitől kaptad.
4. Add tovább további hét blogosnak.
5. Linkeld be őket.
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
7. Árulj el magadról hét dolgot.

Hát akkor következzenek azok, akiknek továbbítom. Ide kívánkozik mindenképpen az a megjegyzés, hogy nagyon megértem azokat a bloggerinákat, akik nem adják tovább, mert borzasztó nehéz kihagyni valakit. Itt még 107 társamat is fel tudnék sorakoztatni. De hiába! A szabál, az szabál. Hát, akkor Ti kedves kreatív társaim, fogadjátok tőlem olyan szeretettel, ahogy én azt szánom (alfabetában):


És akkor következzék az a még nehezebb feladat, ami a díjjal együtt kötelezettségként (sajna) rám hárul:
  • Nem szeretek magamról beszélni.
  • Sok-sok dologra nyitott vagyok, szeretnék mindent kipróbálni úgy, hogy azt már a próbadarabon is a lehető legtökéletesebben csináljam.
  • Nem kellően gazdálkodom az időmmel, hajlamos vagyok a halogatásra.
  • Szeretek itthon lenni nagyon, de ha el-, kimegyek valahová, sajnálom, hogy korábban nem indultam el.
  • Sajnálom az időt a "favágó" munkára.
  • Szeretem a mindenkori kutyáinkat, a madarakat és az egész természetet.
  • Bosszant a környezetszennyezés (nagyra becsülök minden technikai fejlődést, de felháborít, hogy milyen pazarlóvá teszi az embereket és mennyi szemetet termel).
És egy ráadás!
  • A telet is szeretem! (Most mindenfelől hallom, hogy brrr a hideg, elég volt már, stb. De hát mi itt élünk és ez hozzánk tartozik és még csak elkezdődött február!!) Tavasszal határozottan NEM SZERETEM A TELET!!



6 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Köszönöm itt is!

A harmadik pontod teljes mértékkel rám is igaz, nagyon-nagyon zavar... este, mikor rájövök, mennyi időt mulasztottam el ilyenekkel... Hmmm, nehéz változtatni rajta:)

CsákniR írta...

Bizony-bizony nagyon nehéz rajta változtatni! :(( Tán a következő életünkben:))

Tiffany-Andi írta...

Köszönöm szépen!!

Névtelen írta...

Drága Csáknir már többedszer hoz zavarba, hogy nem tudom, hogy logót hogy kell a blogomra kitenni, szóval köszönöm a megtiszteltetést, de sajna nem tudok élni vele.

CsákniR írta...

Drága Márta néni! Én egyszerűen valaki blogjából átmásoltam a logót, mint fényképet és az enyémbe az új bejegyzésbe beillesztettem. Ugyanúgy, mint bármelyik fényképet.

Mindenkinek szívesen küldtem! :))

szizsu írta...

Nagyon szépen köszönöm!
Sajnos nem tudok mit kezdeni vele, mert én, nem szeretek továbbítani sem díjakat sem egyéb láncbigyókat, Az hogy rámgondoltál az igazán jólesik és mégegyszer köszönöm.