Csillogó köszönések

Iskolát építünk, MOST!

Iskolát építünk!
2011. szeptemberben ebben az épületben kell 4 osztálynak megkezdeni a tanulást. Ennek megvalósításához támogatókat keresünk.
Kérlek terjesszétek, hogy aki szeretné a gyerekek tanulását támogatni, hagy tegye.
Köszönjük: Kékölgy Waldorf Iskola és Gimnázium.

2011. január 30., vasárnap

Gyapjúnap volt a Kékvölgyben

Már régen ki szerettem volna próbálni a szappanos nemezelést, de mindig olyan rendezvényeken voltam, ahol a gyerekek sorba álltak...
Most volt alkalmam és ki is próbáltam! :)) Íme az eredmény:

A fonást nem olyan régen, de annál jobban ki szerettem volna próbálni. Hát íme a kéziorsóval font fonalam. Elsőre - azt mondják a hozzáértők - hogy nagyon jó!
Februárban, ha minden a tervek szerint lesz, rokkával is fogok fonni!


És itt van a "frissensült" fonalam az újabb alapanyagokkal - amit az ügyességemért kaptam ajándékul:
Majd mutatom azt is, hogy mit kötök belőle.

2 megjegyzés:

Monica írta...

Nézz be hozzám kérlek!

peony írta...

Ügyes voltál szombaton!