Csillogó köszönések

Iskolát építünk, MOST!

Iskolát építünk!
2011. szeptemberben ebben az épületben kell 4 osztálynak megkezdeni a tanulást. Ennek megvalósításához támogatókat keresünk.
Kérlek terjesszétek, hogy aki szeretné a gyerekek tanulását támogatni, hagy tegye.
Köszönjük: Kékölgy Waldorf Iskola és Gimnázium.

2009. június 7., vasárnap

Ez történt...

Ezt "tojta" a nyuszi :)) Tudja, hogy időben kell elkezdeni!


Ezt a naptárt pedig tőlem kapta! Gyönyörű munkák! Hagy vigye ennek a Hungarikumnak (szerintem) hírét az óceánon túlra! Megérdemlik!


Hát eltelt több, mint egy hónap az utolsó bejegyzésem óta, mégis milyen kevés volt ez az idő! (Több, mint két hétig nem volt gépem.) Sajnos nem bírtam eléggé megtanulni a blogolást, nem olyan, mint szeretném. De ami késik...


Még egy rossz hír, a magnóliának a legteljesebben kinyílt virága látható fenntebb, aztán szép lassan meghalt a fácska! Hogy mi nem volt jó neki, nem tudom, de nem adom fel, újra próbálkozom!

Na, jó! Egy keveset varrtam húsvétra:
a tyúkot tombolán nyertem Lőrincen, s hozzá varrtam a csirkéket minden gyereknek a családban:

A többi - ezévi - varrásaimat majd később mutatom meg.